CO NAS WYRÓŻNIA?
POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY – używamy Języka Żyrafy opartego na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Naszym celem jest stworzenie wysokiej jakości kontaktu z innymi ludźmi i sobą samym. Uczymy dzieci umiejętności rozpoznawania uczuć i potrzeb oraz zrozumiałego ich wyrażania, wdrażamy do uważnego słuchania siebie nawzajem. Skupiamy się na rozmowie o tym, co trudne. Pokazujemy różne strategie zaspokojenia potrzeb, zachowując przy tym szacunek do drugiego człowieka.
EMPATIA – rozumiemy ją w naszym przedszkolu jako próbę podążania za uczuciami i potrzebami innych osób. Wzbudzamy w dzieciach chęć zrozumienia i ciekawość tego, co się dzieje z drugim człowiekiem. Tworzymy świat przedszkolny bez kar, nagród, ocen i krytyki. Naszym celem jest rozbudzenie w dzieciach motywacji wewnętrznej dzięki zajęciom froeblowskim, podczas których dzieci czerpią radość z działania, eksperymentowania i odkrywania a także uczą się współdziałania.
ZAJĘCIA FROEBLOWSKIE - obszar dydaktyczny prowadzony według programu Dar Zabawy mający dwie formy: zajęć dydaktycznych w porannym kole i grup rozwijających umiejętności poznawcze, społeczne i emocjonalne, pracujących metodą stacyjną w czterech kącikach: twórczym, badawczym, gospodarczym, darów.
ZABAWA SWOBODNA - doceniamy aktywność zabawową w procesie poznawania przez dziecko świata. Zabawa, będąca wrodzoną potrzebą, według F. Froebla, jest główną formą aktywności dziecka i nie powinna być kierowana przez nauczyciela ani ograniczana, a bardzo dyskretnie i rozsądnie nadzorowana.
WYSOKO WYKWALIFIKOWANA KADRA PEDAGOGICZNA I SPECJALIŚCI.
ZBILANSOWANA I ZRÓŻNICOWANA DIETA UWZGLĘDNIAJĄCA ALERGIE POKARMOWE DZIECI.
POSIADAMY WYGODNE, FUNKCJONALNE I ESTETYCZNIE URZĄDZONE SALE ZABAW, OSOBNE SALE DYDAKTYCZNE ORAZ SALĘ DO ZAJĘĆ RUCHOWYCH.